Sunday, March 26, 2006

denna dagen - ett liv

JAg var full igår av två anledningar. Den första är för att jag tycker det är skön känsla. Det liksom pirrar i magen och man säger roliga saker som min inte hade sagt annars. Den andra anledningen som egentligen är anledningen till att jag var full just igår är att håkan hellström spelde på umeå open.

Spelningen var givetvis kunglig. Jag är dock lite bitter över att jag prompt skulle stå längst fram. Det var jävligt jobbigt eftersom att jag var tvungen att slåss med hundra 14-åriga tjejer. Hade jag istället chillat lite längre bak hade jag nog kunnat koncentrera mig på konserten och dessutom hade jag nog inte haft sjukt ont i sidan idag, men så är det ibland.

En gång för inte så himla länge sedan såg jag en snubbe på universitetet som iförd cykelhjälm limmade på en tjej. Jag ve tinte om han var ett geni eller en galning, men jag hoppas fan att han lyckades...

No comments: