Monday, December 03, 2007

Jag säger inte att tinnitus inte är jobbigt. Det är säkert svintradigt att aldrig kunna ha det helt tyst. Det betyder dock inte att man inte kan skratta åt tinnitusbloggar.

"Jag tror att förebilder och inspirationskällor är jätteviktiga för oss alla. Inte minst när vi råkar ut för något som får konsekvenser för resten av livet. Att leva med tinnitus är många gånger tufft. Men det går! Jag vill inspirera alla med tinnitus utifrån min vardag just för att visa att livet inte tar slut bara för att tystnaden försvunnit. Tveka inte att kommentera ett inlägg och/eller mejla mig om du vill dela med dig av dina erfarenheter. Se profilen för kontaktinfo."

2 comments:

David said...

Du är en hemsk människa. Men hemskt rolig.

Pjattman said...

den där kan jag ju inte ta äran för. all cred ska till tinnitussan